HOME‎ > ‎

Cellmaxx Breaking News

Cellmaxx : 

Akuan pengguna

posted Mar 8, 2019, 4:50 PM by MAS CellMaxx

"Dik, penat dah macik cari supplement yg serba lengkap nutrien dan vitamin ni.. Bermacam-macam supplement dah macik cuba.. habisss beratus-ratus, ribu pun ada!!! Nak Vitamin C la, Vitamin B la..semua kena beli satu-satu. Mahal pulak kadang-kadang tu dik.. Pening macik dibuatnya...”

================
Alhamdulillah akak jumpa CMX ni akak puas hati sangat-sangat!👍👍 Lengkap semua nutrisi dan vitamin yg akak cari. Tak payah dah nak beli satu-satu lepas ni..Sejak akak amalkan CMX ni semakin bertenaga dan cergas akak rasa. Yelaa dah semua nutrisi dan vitamin ada dalam satu sachet mana tak nye kannn??👍👍 Yang paling best sebab CMX ni 100% organik, takde bahan sintetik atau bahan kimia..Rasa pun sedap macam jus je..Hehe rugiiii sapa yang tak cuba CMX ni!

================
Semua golongan boleh minum taw bukan yang sakit je yee. Jom kita kekal sihat dan cergas dgn CMX 💪💪

================
Senang je nak ambil CMX ni… cume campur je dalam air sejuk atau suhu bilik… yang penting JANGAN campur dengan air panas atau air suam.. sangat ramai yang ambil CMX ni makin sihat dan bertenaga…

HANYA YANG DAH CUBA CMX SAJA YANG DAPAT MERASAI KEBERKESANAN NYA!


==================
Nak tahu 64 jenis nutrient dan vitamin dalam CMX ni? Jom tengok sikit 💪💪
==================
.
📕 Vitamin
Vit A,Vit B1- B12,Vit C,Vit E,Vit K,Biotin, Asid Folik

📕 Mineral
Boron,Kalsium,Klorida,Kromium,Kobalt,Copper,Fluorida,Germanium,Iodin,Magnesium,Manganese,Molybdenum,Nikel,Fosforus,Kalium,Selenium,Silikon,Vanadium,Zinc

📕 Asid Amino
Arginine,Histidine,Isoleucine,Leucine,Lysine,Methionine,Phenylalanine,Theonine,Thrytophan,Valine,Asparagine,Alanine,Glutamin,Cystine,Asid Aspartik,Glycine,Proline,Serine,Tyrosine,Asid Glutamik

📕 AntiOksidan
Bioflavinoids,Superoxide Dismutase (SOD),Elektrolit,Fiber

📕 Nutrien lain
Klorofil,Asid Lemak Omega 3,Asid Gamma Linolenik (GLA) Omega 6,L-Selectin Ligand,Phenylethylamine (PEA),Polysaccharide

Haa.. Mana nak cari supplement lengkap nutrient dan vitamin mcm ni kann?? Jom jgn tggu lg

Afx,Cmx: INFO PENTING

posted Mar 8, 2019, 3:01 AM by MAS CellMaxx

🔮
~~~~~~

🕹 Hanya DNA manusia sesuai utk manusia. Tapi, LAIN ORG, LAIN DNA. Belum tentu matching 100%. HANYA DNA SENDIRI YG MATCHING DGN DIRI SENDIRI.

🕹 Maka, pengambilan AFA dpt merangsang tulang sum-sum utk mengeluarkan stemcell induk utk tubuh badan sendiri.

🕹 Stemcell induk yg bergerak di dlm pembuluh darah berupaya berubah menjadi MANA -MANA 220 JENIS SEL LAIN. Setiap 1 saat, 300 fungsi badan berfungsi tanpa henti dan ianya memerlukan tenaga dan makanan. Maka, ia memerlukan sel utk terus berfungsi dgn baik.

🕹 Penghasilan stem sel baru dpt menggantikan sel2 yg telah mati.

🕹 Pengambilan supplements yg terdapat di pasaran skrg samada antioksidan, herba, vitamin @ apa2 makanan kesihatan lain TIDAK DAPAT membantu sel utk hidup kekal. Bila tiba tempoh jangka hayat sel tersebut, maka sel itu akan tetap mati.

🕹 Makanan supplement yg berada di pasaran skrg TIDAK MAMPU UTK HASILKAN SEL BARU @ HIDUPKAN SEL MATI.

🕹 Tetapi, SATU-SATUNYA produk yg mampu menghasilkan sel baru ialah AFA yg berada dlm  Cmx,Afx

🕹 Kadar penyerapannya sebanyak 95% tidak membebankan kpd tubuh bdn utk memproses sepertimana proses pembakaran yg berlaku selepas kita makan sepinggan nasi.

🕹 Sebanyak 3-4juta sel akan terhasil selepas 1jam pengambilan Afamaxx & ianya SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR...

🕹 DENGAN MENGAMALKAN AFX,CMX SECARA KONSISTEN, BADAN ANDA AKAN JADI LEBIH BERTENAGA, KEKAL SIHAT & RASA MUDA KEMBALI

KHAS UNTUK ORANG YANG ADA TULANG BELAKANG SAHAJA!

posted Feb 6, 2019, 3:00 AM by MAS CellMaxx


💊Kajian dunia mendapati punca manusia jatuh sakit adalah disebabkan kematian sel yang banyak didalam badan manusia itu sendiri.

💊Tidak kiralah apa jenis penyakit termasuklah sakit akibat kemalangan.

💊Pengurangan sel dlm badan manusia akan menyebabkan setiap organ individu atau organ kumpulan dalam badan manusia tidak dapat beroperasi seperti zaman kanak2 atau remaja. 

💊Sistem tulang belakang kita yg mempunyai air sum sum adalah lubuk sel badan manusia. 

💊Apabila organ2 tersebut kematian sel organ tersebut akan menghantar signal kepada tulang belakang minta sel baru.

💊 TETAPI.... Bila kita melepasi umur 25 tahun tulang belakang kita sudah memperlahankan penghantaran sel dan pada ketika ini sel sel dalam badan kita sudah banyak yang mati kerana sel dalam badan mempunyai tempoh expire date..

🚨 SEL JANTUNG 25 TAHUN
🚨 SEL TULANG 10 TAHUN
🚨 SEL PANKRES 5 TAHUN
🚨 SEL KULIT 21-28 HARI
🚨 SEL DARAH MERAH 120 HARI
🚨 SEL PARU PARU 500 HARI

💊 CUKUP TEMPOH SEL INI WAJIB MATI DAN WAJIB DIGANTI DENGAN SEL BARU.

💊 PENYELESAIAN DARI MASALAH INI ADALAH PERLU MENGAKTIFKAN SEMULA SEL YANG SEDIA ADA DLM TULANG BELAKANG MANUSIA ITU SENDIRI 

TETAPI BAGAIMANAKAH CARANYA?

1. Dengan cara pembedahan, sel diambil dari tulang sum-sum. Proses ini kosnya sgt mahal dan menyakitkan.

2. Atau cara ke-2,
Berdasarkan kajian, dengan pengambilan Alge biru hijau @ Aphanizomenon Flos Aquae (AFA) sebanyak 1-3 gram sehari mampu merangsang tulang sum-sum utk pembebasan Sel Induk atau Ibu Sel atau Stem Sel dan sel-sel baharu daripada tulang sum-sum yang diperlukan oleh tubuh badan untuk merawat dan meningkatkan sistem imunisasi manusia secara semulajadi.

PENDEK KATA, AFX & CMX ini, kedua²nya berasaskan AFA @ Aphanizomenon Flos-Aquae. Jadi kedua-duanya mempunyai fungsi utk merangsang tulang sum-sum anda. Dengan pengambilan 2 botol AFX atau 2 kotak CMX paling kurang pun sebotol setiap bulan utk mengekalkan kesihatan anda agar kekal sihat dan muda.

Jadi cara yg mana satu pilihan anda?

SEL2 DALAM BADAN MATI SETIAP SAAT !!!

posted Feb 6, 2019, 2:59 AM by MAS CellMaxx

ADAKAH BOLEH ELAK SAMA ADA ANDA SUKA ATAU TIDAK SUKA
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

SEL2 DALAM BADAN MATI SETIAP SAAT !!!
HIDUP DIZAMAN SEKARANG MEMPERCEPATKAN LAGI KEMATIAN SEL SEBELUM SAMPAI MASA PRAMATANG SEL DALAM JANGKA HAYAT..
SEMAKIN MAJU DUNIA MODEN SEMAKIN CEPAT SEL2 MATI !!!

BUKTI NYA ????

👉🏼SIAPA YANG MASIH MINUM AIR PERIGI ZAMAN SEKARANG ???
Mesti minum air yang bersih yang telah di rawat..air yang di rawat chemical..air nampak bersih tetapi ia jernih kan guna chemical racun yang mempercepatkan kematian sel..

👉🏼SIAPA YANG SANGGUP NAIK KERETA TENGAHARI PANAS TIDAK MENGGUNAKAN AIR COND ???
Air cond radikal bebas yang mematikan sel..

👉🏼SIAPA YANG MAKAN SAYUR YANG DITANAM SENDIRI TANPA BAHAN PENGAWET ATAU BAJA ??
Sayur yang di gunakan bahan pengawet sampai ulat tak sanggup nak makan kita makan sebab sayur kelihatan bersih..tapi hakikatnya ia adalah racun yang mematikan sel..
👉🏼SIAPA HARI INI YANG HIDUP TIDAK MENGGUNAKAN HANDFON ???*
Handfon radikal bebas yang mematikan sel..keperluan yang terpaksa kita gunakan setial hari..

👉🏼SIAPA YANG BOLEH TINGGAL DALAM GUA PAKAI PELITA???
Semua rumah kita terdedah dengan aliran elektrik radikal bebas seperti lampu kipas dan lain2..

👉🏼SIAPA YANG TIDAK MEROKOK, TAK MAKAN MEGGI, SARDIN, KARAOKE, BARANGAN MAKE UP KOSMETIK DAN KOLEGEN ???
Semua makanan dan barang ini menggunakan bahan kimia dan pengawet

👉🏼SIAPA YANG MAKAN TELUR AYAM KAMPUNG ???
Mesti makan telur dipasaran yang telah diberi suntikan supaya ayam cepat betelur atas permintaan tinggi dari pasaran..begitu juga dengan ayam yang kita ambil setiap hari dibesarkan dengan secara paksaan oleh peniaga untuk tujuan perniagaan dan permintaan masyarakat..

ADAKAH HIDUP DIZAMAN SEKARANG ELAK DARI PERKARA TERSEBUT ??????

👉🏼Jawapan nya anda sendiri yang tau..dan dalam tak sedar kematian sel belaku setiap saat dari dunia moden yang terpaksa kita lalui setiap hari..jadi tak hairan sebab zaman sekarang umur 9tahun dah kena kanser dan macam2 penyakit yang berlaku..

👉🏼Semua makanan yang kita ambil hari ini tidak membantu memberikan nutrisi yang baik untuk permakanan kepada sel2 dalam badan..semua nya barangan beracun..disini anda dapat membezakan kenapa orang dulu2 boleh hidup sehingga usia 100++ tahun..kerana ia tidak terdedah dengan radikal bebas dan makanan2 yang beracun yang MEMPERCEPATKAN KEMATIAN SEL..

APA AKAN BERLAKU PADA BADAN ANDA JIKA SEL YANG MANJAGA, MEMBAIK PULIH DAN PERAWAT MATI TIDAK DIGANTI DENGAN SEL2 BARU ???

MANUSIA AKAN JATUH SAKIT DI SEBABKAN KEMATIAN SEL KERANA SEMUA ORGAN, TISU DAN SARAF DALAM BADAN TIDAK DIBAIK PULIH OLEH SEL..BADAN BERLAKU KEKURANGAN PEKERJA SETIAP SAAT !!!

👉🏼Kesimpulan nya hari ini dunia di hadiahkan dengan satu pemakanan yang cukup membantu dari segi nutrisi yang paling lengkap untuk pemakanan bagi sel2 dalam badan iaitu 64jenis nutrisi yang lengkap dengan kesemua jenis vitamin, asid amino, anti oksida, mineral dan lain2 nutrisi dan mampu memperbaharui sel2 induk serta mampu membebas kan sel2 induk baru secara semula jadi...

AFX/CMX REVOLUSI KESIHATAN DUNIA TERKINI..
DAPATKAN AFX/CMX UNTUK MEMBANTU KESIHATAN ANDA SIHAT SEMULAJADI.

AFX & CMX !! Revolusi Kesihatan Terkini

posted Feb 6, 2019, 2:58 AM by MAS CellMaxx

Berapa Lama Makan AFX & CMX Boleh Sembuh ?

☛ Ada yang bertanya begini :-

” Berapa Lama Makan AFX & CMX Boleh Sembuh ?”

Ini ialah soalan paling kerap ditanya di kaunter kami. Kita harus ingat, penyembuhan adalah dari Allah swt dan kita berikhtiar dengan cara terbaik selaras dengan perkembangan sains dan teknologi perubatan.

Perasan tak, untuk ‘mendapat’ sesuatu penyakit yang kronik itu pun sebenarnya ambil masa yang lama. Kesan daripada aktiviti, amalan dan pemakanan yang tidak sihat, akhirnya kita pun menghidap sesuatu penyakit itu.

Penyakit seperti jantung, kencing manis, kanser, gout dan lain-lain bukan terbentuk dalam masa sehari, seminggu atau sebulan.

Ia mengambil masa yang lama sekali untuk menunjukkan ‘sifat’nya.

☛ Kata Prof Dr Haresh
===============

✔ Dalam kebanyakan kes sakit dan ketidaknormalan sistem dalam badan, adalah lebih baik kita berusaha mengambil AFX/CMX tanpa menunggu testimoni.

✔ Sel stem adalah sel induk atau master sel yg mampu menjadi sel yg diperlukan pada mana-mana bahagian badan yg sakit akibat kerosakan atau kerosakan sel.

AFX & CMX Help Your Body Heal Itself

✔ AFX & CMX tahu bagaimana utk bekerja dan membantu kita yg sakit melalui 2 cara :-

1. Ia bertugas menyelenggara organ, tisu dan sel

2. Ia akan membaik pulih sel yg rosak di tempat yg sakit melalui organ, tisu dan sel.

AFA Repair Your Body

✔ Ia akan repair di tempat yg teruk dulu tanpa fokus kepada penyakit yg kita hidapi.

✔ Jadi jika kita sakit darah tinggi, mungkin darah tinggi belum pulih tetapi ia akan menyelenggarakan tempat yg perlu dipulihkan terlebih dahulu yg berkaitan dgn penyakit darah tinggi.

✔ Mungkin ia detact di jantung dulu atau usus dulu atau sistem saluran darah dulu. Tempat itu yg perlu di ‘repair’ dahulu. Selepas itu baru ia akan bertindak balas kpd penyakit darah tinggi.

✔ Inilah kunci kepada cara stem sel bekerja dlm badan kita apabila sel-sel keluar sejumlah 3-4 juta daripada tulang sum-sum kita.

✔ Tugas kita terus konsisten mengambil AFX/CMX dan minum setiap hari.

✔ AFX & CMX perlu masa untuk buat kerja untuk kita sehinggalah penyakit pulih,

✔ Beri masa dan peluang kepada diri sendiri. Ia tahu untuk bertindak membaik pulih tempat yg perlu. Kami doakan anda sembuh dari penyakit yg sedang di alami.

AFX & CMX !!
Revolusi Kesihatan Terkini.  

JOM KITA TAMBAH PENGETAHUAN SEKEJAP......

posted Jun 27, 2018, 9:35 PM by MAS CellMaxx

Info Kesihatan :

Stem Sel terbahagi kepada 2 jenis...Stem Sel Embrio (Janin dibawah 10hari) & Stem Sel Dewasa (Tulang Sum2, Tali Pusat, Darah)
Saintist menemukan Stem Sel Dewasa yg dihasilkan dari tulang sum2 mampu bertukar menjadi bermacam2 sel skaligus merawat sel2 yg rosak dan memperbaharui organ2 yg rosak. Pakar2 perubatan telah memperakui kehebatan Stem Sel Dewasa dlm merawat perlbagai penyakit yg dianggap mustahil utk diubati seblm ini tetapi malangnya Stem sel Dewasa berkurangan apabila manusia mencapai usia 25thn.

Sejenis mikroalga dr jenis Aphanizomenon flos Aquae dr sebuah tasik di Klamath Oregan Amerika Syarikat dibuktikan secara klinikal mampu mengalakkan penghasilan Stem sel Dewasa secara semulajadi.
Hanya dengan pengambilan 1gram sehari ianya mampu menghasilkan 2-4juta stem sel baru dlm tempoh 1 jam selepas pengambilanya.Kajian klinikal juga membuktikan dlm tempoh yg sama ianya mampu mengalakkan penghasilan sejenis lymphocyte (NK Sel) sebanyak 40% dari dlm darah dan NK Sel mampu membunuh sel2 kanser melalui proses yg dikenali sebagai apoptosis.

=====================================================

APA ITU Aphanizomenon flos Aquae (AFA)....>>??
Aphanizomenon flos Aquae (AFA) dari Tasik Klamath, Oregon, Amerikal Syarikat. Produk ini kaya dengan Nutrisi lengkap seperti Polisakarida, Phycocyanin, Klorofil, L-selectin ligand, Vitamin, Trace Mineral, Beta Karotena, Asid Amino dan Phenylethylamine (PEA). Kajian menunjukan pengambilan Afamaxx sebanyak 1ke 3 Capsule sehari mampu menyokong pemebeasan sel-sel stem dewasa daripada tulang sumsum dan meningkatkan sistem imunisasi manusia secara semulajadi.

Penyelidikan baru juga menunjukkan Blue Gree Alga (Aphanizomenon flos Aquae/AFA) badan sokongan sistem penyembuhan semulajadi dan membantu menyembuhkan, menjana semula dan membaiki sendiri secara semulajadi. Aphanizomenon flos Aquae juga terbukti secara klinikal untuk menyokong pembebasan Natural Killer (NK) Sel untuk menghapuskan sel-sel bermutasi dan sel-sel kanser daripada formula khas body. Formula bioaktif AFA juga membantu memetabolismekan protein dan membantu menghapuskan sisa toksik menyokong badan dalam menentang patologi acuan, yis, kulat, dan virus.

Tugas Afamaxx bukan untuk menyembuhkan penyakit TETAPI tugas Afamaxx hanya untuk mengaktifkan kembali stem sel induk dewasa manusia untuk mengeluarkan 3 hingga 4 juta stem sel badan kita yang baru untuk pulihkan kembali kesihatan kita.
Ini bermaksud sel badan kita sendiri yang berfungsi untuk merawat penyakit yang kita alami. Afamaxx dihasilkan hanya untuk mengaktifkan stem sel induk dewasa kita yang tidak aktif supaya kembali aktif serta dapat menghasilkan stem sel induk yang baru & banyak untuk tumbesaran manusia. 

“Setiap penyakit ada ubatnya kecuali tua dan mati. Kita hanya berusaha dan berdoa, yang menyembuh Allah”.

Keperluan Supplement

posted Mar 21, 2018, 12:34 AM by MAS CellMaxx

Sekiranya seseorang individu tahun hidup di era 2010an, saya percaya mereka perlukan beberapa suplemen. Mengatakan bahawa makanan cukup memberikan nutrisi yang diperlukan, saya rasa orang sebegini tidak pernah menyedari bahawa industri pertanian  di dalam negeri mahu pun di luar negeri (di mana sayur-sayuran dan buah-buahan kita diimport) dilakukan. 

Mungkin mereka masih bernostaglgia dengan industri pertanian kuno  yang menggunakan peralatan lama dan baja asli tanpa racun kimia. Kesian.

Kaedah perladangan moden kini (menggunakan tanah yang sama berulang-ulang kali) menyebabkan tanah pertanian itu mengalami kekurangan nutrien, sehingga terpaksa menggunakan baja kimia bagi menyuburkan semula tanah yang gersang.

Kadang kala sayur-sayuran atau buah-buahan ini  dipetik sebelum ia matang kerana perlu dihantar atau dieksport ke negara jauh. Sumber makanan ini belum cukup nutriennya kerana belum matang.

Ia dihantar dalam kuantiti yang banyak, dalam perjalanan jarak jauh dan mengambil masa yang lama, menyebabkan kadar penurunan nutrien dalam sayur-sayuran dan buah-buahan ini sangat cepat.

Itu baru disebut beberapa faktor yang mengurangkan nutrien dalam sayur-sayuran dan buah-buahan.

Belum lagi melihat bagaimana industri makanan kita hari ini.
Cara makanan dimasak menggunakan haba yang tinggi dan memasak menggunakan bahan dalam tin (makanan berproses) juga mengurangkan tahap nutrien makanan yang kita makan. 

Apatah lagi jika hidup di bandar yang mengharapkan makanan dari restoren makanan segara yang tiada sayuran dan buah. Hanya produk tepung putih, air berkarbonat, makanan yang terdiri dari karbohidrat berproses dan digoraeng menggunakan minyak yang berulang kali. 

Mereka  makan makanan yang tersedia di rak pasaraya seperti cookies dan snek. Kita kenyang tetapi tiada nutrisi yang kita perolehi.

Tidak hairanlah mereka mungkin kekurangan vitamin B-12, vitamin D, vitamin K, asid folik, zink, dan banyak nutrien lain. Contohnya kekurangan vitamin D di kalangan penduduk bandar yang mengamalkan makanan segera sangat lazim (sehingga 60 peratus). 

Tiada apa yang boleh dilakukan untuk menambah nutrien yang kurang ini kecuali kita mengubah cara pemakanan. Masak sendiri dan bawa bekalan makanan. Banyakkan sayur-sayuran dan buah-buahan. Minum air secukupnya. Elakkan air berkarbonat.

Jika tidak mampu melakukan perubahan ini, pengambilan suplemen mungkin membantu. Walapun ia bukanlah alasan untuk meneruskan tabiat pemakanan yang buruk, sekurang-kurang ia membantu meningkatkan tahap kesihatan.

Jangan pula ada di antara kita yang masih meneruskan makan burger dan air berkarbonat pada waktu makan tengahari sambil memberikan alasan "saya  ada ambil suplemen". ltu tabiat yang salah. Tukar cara pemakanan, dan suplemen hanya membantu.

Pengertian Sakit dan Sihat

posted Mar 21, 2018, 12:32 AM by MAS CellMaxx

Dari sudut sains, kalau kita sakit maknanya sel kita yang sakit. Dan kalau kita sihat, yang sihat adalah sel badan kita. Contoh sel adalah seperti kulit kita. Adakah tulang dan darah kita juga dipanggil sel ? Jawapannya ialah ye. Dan adakah rambut kita juga sel ?. Jawapannya Ye. Jadi sel adalah seluruh badan kita. Dimana terdapat antara 60 ke 80 trillion sel di anggota tubuh badan kita. Kalau kita sakit jantung, yang sakit adalah sel jantung kita. Dan kalau kita sakit kencing manis, yang sakit bukanlah kencing tu manis tapi sel pancreas kita yang sakit. Dan kalau sakit darah tinggi, sel di pembuluh darah yang sakit. 

Oleh itu, biasanya kalau kita sakit kita akan ambil ubat dari dari klinik atau hospital. Bila dah ambil ubat maka sakit kita lega. Sebenarnya cara ubat tadi adalah dengan cara memulihkan serta melambatkan kematian sel. Cara ini adalah dipanggil konsep antioxidant yang telah diguna pakai selama 15 ke 20 tahun dulu.

Kita tahu bahawa setiap hari sel badan kita ada yang mati dan ada yang hidup. Daripada kajian yang dilakukan,  sejak kita lahir hingga umur 25 tahun, sel yang hidup lebih banyak dari yang mati. Jadi tiada masalah sangat tentang kesihatan. Tetapi selepas berumur 25 tahun keatas, apa yang terjadi adalah sel mati lebih banyak dari sel yang hidup. Masa inilah kesihatan badan kita mula menghadapi masalah kesihatan. Kenapi ini terjadi ?  Sebenarnya sel kita terjadi hasil dari pengeluaran dari tulang sum sum kita daripada sel stem atau nama lain juga dipanggil sebagai ibu sel atau sel induk dewasa. Pengeluaran sel ini mencukupi dihasilkan oleh tulang sum sum kita sejak kita lahir sehingga kita berusia 25 tahun. Selepas umur kita melebihi 25 tahun, lama kelamaan akan mengakibatkan sel mati lebih banyak dari sel hidup. Jika ia dibiarkan berlarutan akan mengakibatkan kita akan dapat penyakit degenerative seperti yang popular di Negara kita iaitu darah tinggi, kencing manis, kolestrol dan lain lain penyakit.

Pada ketika ini tiada cara yang ditemui untuk menghasilkan pengeluaran sel dari tulang sum sum kita dengan banyaknya seperti umur kita bawah 25 tahun. Samada kita ambil cara ubat hospital , kedai farmasi maupun supplement masih lagi tidak boleh dilakukan. Penemuan yang diguna pakai ketika ini adalah hanya dengan melambatkan kematian sel atau nama lain yang dipanggil era Antioksida. 
Kini dengan revolusi kesihatan terkini, para saintis telah menjumpai kaedah teknologi baru iaitu stem sel. Stem sel yang dimaksudkan disini adalah stem sel diri kita sendiri dan bukan dari stem sel tumbuhan ataupun binatang. Stem sel tersebut tidak boleh digunakan untuk mengantikan sel badan kita kerana DNA nya adalah tidak sama dengan kita manusia. 

Saintis telah menjalankan kajian sejak dari tahun 1960an dan menemukan Alga biru hijau atau nama saintifiknya Aphanizomenom flos Aque atau nama singkatannya AFA. Daripada kajian yang telah didokumentasikan didalam jurnal perubatan saintis mendapati AFA ini boleh merangsangkan semula pengeluaran sel baru dari tulang sum sum kita seperti biasa dengan banyaknya. Bahan AFA ini adalah satu satunya kaedah yang boleh merangsangkan pengeluran sel didunia ketika ini dan tiada cara lain yang mampu melakukan dengan cara demikian.

Tahu kah anda dengan hanya mengambil 3 biji kapsul AFAMAXX sekaligus setiap hari, ia mampu merangsangkan sel2 baru sebanyak 3 ke 4 juta sel induk dn jika diambil 5 biji sekaligus kapsul AFAMAXX ia mampu merangsangkan 1 ke 1.2 juta sel NK iaitu sel NATURAL KILLER SEL yang bertugas sebagai pembunuh sel kanser didalam badan kita. Dengan mengambil AFAMAXX juga ia mengandungi 64 nutrient yang diperlukan oleh badan kita seperti berbagai jenis vitamins, berbagaijenis minerals, asid amino, asid lemak perlu dan yang lain lain. Didalam pasaran tiada satu produk pun yang mempunyai nutrient selengkap seperti Cellmaxx dan AFAMAXX.

Punca Penyakit Degeneratif

posted Mar 21, 2018, 12:31 AM by MAS CellMaxx

Kajian Punca Penyakit Degeneratif adalah akibat kematian sel yang tidak diganti selain jangka hayat sel?

Setiap Hari Di Atas Berbagai Faktor Mempercepatkan Kematian Sel.

1-PEMAKANAN
   Makan tidak mengikut piramid makanan
   Makan makanan segera
   Makanan yang di panaskan semula
2-RADIASI
   X-ray
   Alat kawalan jauh
   Penghawa dingin
   Telefon bimbit
3-RADIKAL BEBAS
   Pencemaran udara
   Pencemaran air
   Pencemaran bunyi
4-TEKANAN
   Masalah peribadi
   Masalah di tempat kerja

Aphanizomenon Flos Aquae(AFA) bermula dari satu kajian yang dijalankan oleh saintis sehingga ia didapati manfaatkan kesihatan orang ramai.

✅FAKTA TENTANG JANGKA HAYAT SEL DIDALAM ANGGOTA TUBUH MELALUI KAJIAN SAINTIS💖

Sel Otak(NEURON) - 60 Tahun
Sel Paru-Paru (PNEUMOCYTES) - 500 Hari
Sel Jantung (MYOCYTES) - 25 Tahun
Sel Kulit - 21-28 Hari
Sel Lapisan Perut (EPITHELIAL) - 5 Hari
Sel Pankreas - 5 Tahun
Sel Darah Merah - 120 Hari
Sel Tulang - 10 Tahun

✅KEUNIKAN AFAMAXX 100% APHANIZOMENON FLOS AQUAE (AFA) YANG MAMPU MENGEJUTKAN SUM-SUM TULANG KITA MENJANA 3-4 JUTA SEL BARU UNTUK MERAWAT SEL TUBUH SECARA SEMULAJADI DENGAN 64 NUTRISI💖

9 X LEBIH DARI BETA KAROTIN
10 X LEBIH DARI KLOROFIL
10 X LEBIH DARI PROTEIN
22 X LEBIH DARI ZAT BESI
6 X LEBIH DARI ANTIOKSIDA
6 X LEBIH DARI KALSIUM

Stok Tak Ada - Timbul cerita recycle

posted Feb 5, 2018, 12:19 AM by MAS CellMaxx

Ada setengah pihak mengatakan CellMaxx tidak menyembuhkan penyakit, malah ia didaftarkan di bawah akta pemakanan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

No pendaftaran CellMaxx KKM - 163/S/95 JLD 74


JAWAPANYA ialah BENAR, CELLMAXX TIDAK MENYEMBUHKAN ATAU MERAWAT SESUATU PENYAKIT!!

"Pertama sekali ramai yang sebenarnya menganggapkan CellMaxx yg menyembuhkan penyakit dan menilai daripada segi berapa sachet atau kotak yang perlu diambil utk menyembuhkan penyakit.

Ingin saya beritahu CellMaxx TIDAK menyembuhkan daripada apa-apa penyakit, yang menyembuhkan adalah stem cell yg dihasilkan dari tubuh badan kita sendiri hasil daripada pengambilan CellMaxx.
Oleh itu berapa lama ia akan menampakkan kesan tergantung kepada beberapa faktor seperti JENIS PENYAKIT , UMUR , JANTINA , DIET PEMAKANAN dan sebagainya. Adakala pengambilan 1 ke 2 sachet sudah menampakkan kesan kerana tulang sum sum berinteraksi dengan cepat kerana faktor faktor yang diatas.

Fungsi CellMaxx membantu perembesan stem cell dari tulang sum sum dan lebih banyak stem cells yang keluar maka lebih cepat proses rejuvenasi dan regenerasi sel yg berlaku. Maka oleh itu pengambilan CellMaxx yg berterusan akan membantu proses ini utk berlaku.

Masalah seterusnya apabila seseorang mengambil CellMaxx dan terhasilnya stem cells maka adakalanya (walaupun ianya jarang berlaku) pesakit akan merasakan "body adjustment" yang berlaku kerana tubuh terkejut hasil dari perembesan stem cells secara tiba2.

Sebagai contoh sekiranya seseorang itu berumur 50 tahun penghasilan stem cells secara semulajadi dari tubuhnya terhenti apabila umurnya mencecah 25 tahun oleh itu sudah 25 tahun sum sum tulangnya "tidur atau tidak berfungsi" setelah pengambilan CellMaxx dalam tempoh 1 ke 2 jam sum sum tulang tiba2 bangun dan bekerja semula oleh itu perubahan yg berlaku akan mengakibatkan seseorang itu mengalami "body adjustment".

Teruskan mengambil CellMaxx kerana perubahan itu hanya sementara sehingga tubuh badan pesakit itu mampu bertindak dan menerima perubahan tersebut."

Sekian Terima Kasih

Founder - Dr. Reza Ibrahim

1-10 of 33