HOME‎ > ‎Cellmaxx Breaking News‎ > ‎

Akuan pengguna

posted Mar 8, 2019, 4:50 PM by MAS CellMaxx
"Dik, penat dah macik cari supplement yg serba lengkap nutrien dan vitamin ni.. Bermacam-macam supplement dah macik cuba.. habisss beratus-ratus, ribu pun ada!!! Nak Vitamin C la, Vitamin B la..semua kena beli satu-satu. Mahal pulak kadang-kadang tu dik.. Pening macik dibuatnya...”

================
Alhamdulillah akak jumpa CMX ni akak puas hati sangat-sangat!👍👍 Lengkap semua nutrisi dan vitamin yg akak cari. Tak payah dah nak beli satu-satu lepas ni..Sejak akak amalkan CMX ni semakin bertenaga dan cergas akak rasa. Yelaa dah semua nutrisi dan vitamin ada dalam satu sachet mana tak nye kannn??👍👍 Yang paling best sebab CMX ni 100% organik, takde bahan sintetik atau bahan kimia..Rasa pun sedap macam jus je..Hehe rugiiii sapa yang tak cuba CMX ni!

================
Semua golongan boleh minum taw bukan yang sakit je yee. Jom kita kekal sihat dan cergas dgn CMX 💪💪

================
Senang je nak ambil CMX ni… cume campur je dalam air sejuk atau suhu bilik… yang penting JANGAN campur dengan air panas atau air suam.. sangat ramai yang ambil CMX ni makin sihat dan bertenaga…

HANYA YANG DAH CUBA CMX SAJA YANG DAPAT MERASAI KEBERKESANAN NYA!


==================
Nak tahu 64 jenis nutrient dan vitamin dalam CMX ni? Jom tengok sikit 💪💪
==================
.
📕 Vitamin
Vit A,Vit B1- B12,Vit C,Vit E,Vit K,Biotin, Asid Folik

📕 Mineral
Boron,Kalsium,Klorida,Kromium,Kobalt,Copper,Fluorida,Germanium,Iodin,Magnesium,Manganese,Molybdenum,Nikel,Fosforus,Kalium,Selenium,Silikon,Vanadium,Zinc

📕 Asid Amino
Arginine,Histidine,Isoleucine,Leucine,Lysine,Methionine,Phenylalanine,Theonine,Thrytophan,Valine,Asparagine,Alanine,Glutamin,Cystine,Asid Aspartik,Glycine,Proline,Serine,Tyrosine,Asid Glutamik

📕 AntiOksidan
Bioflavinoids,Superoxide Dismutase (SOD),Elektrolit,Fiber

📕 Nutrien lain
Klorofil,Asid Lemak Omega 3,Asid Gamma Linolenik (GLA) Omega 6,L-Selectin Ligand,Phenylethylamine (PEA),Polysaccharide

Haa.. Mana nak cari supplement lengkap nutrient dan vitamin mcm ni kann?? Jom jgn tggu lg
Comments